Intervju efter styrelsemöte

Jag träffade Öja: s pressansvarige idag för att få fram lite info om vad som sades på gårdagens styrelsemöte. Såhär gick de.

Kom ni fram till något speciellt på mötet?

Inget som jag kan berätta för dig tyvärr.

Inte något alls?

Nä, hemligt.

inte vem som var där heller?

Nä, hemligt.

Men nya spelare då, vi är ju mitt uppe i Silly Season, hur går det?

Vi har haft en del som har varit och provspelat hos oss, även utländska bland annat från Danmark. "Men detta är också hemligt så det behöver du inte skriva"

Slutligen, du har alltså inget att tillägga från mötet då?


Nä, hemligt.

Okej, tack då!

Nä, hemligt...eller tack själv menar jag.




Gustav

Kommentarer
Postat av: Imponerad

Grävande journalistik, det är vad detta är!!! Pulitzerpriset?

2008-11-19 @ 11:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0