Mini-tävling

Vem är Öja:s Rooney, Ronaldo, Drogba och Daniel Andersson? Vem har spelstilen som stjärnorna? Vem kan ta steget till de stora ligorna. Att Viktor (TFF) kan vet vi, att forna Henrik Rosensköld hade kunnat är mer vad jag tror, och att Johan Kleman lyckades. Det vet vi.

Ojaff.blogg.se utlyser en liten tävling. Skriv en kommentar om vem i laget som passar in bland de stora stjärnorna. Om du kommer från en annan klubb så skriv gärna ändå, men om ert lag. (Gärna en liten beskrivning om varför spelaren hör hemma bland miljoner och vackra kvinnor).

Red

Kommentarer
Postat av: Max

Jag känner sådär rent spontant att jag varken är känd för att få vackra kvinnor eller att jag är rik så det hade ju vatt fint för min del...

2009-01-13 @ 00:58:26
Postat av: Örjan Ögren Anders Persson

Rooney, Lukas

Ronaldo, P.Åkesson (med undantag)

Drogba, Öhhm

Daniel Sidleds Andersson, Har ingen i så låg nivå

2009-01-13 @ 01:02:41
Postat av: Klitz

Lag: Öja FF Back in the Days



Rooney: Jörgen Jönsson. Rooney är en målskytt av rang trots att han är blåst, britt ful och spelar i den förbjudna klubben (Forza Aston Villa förresten). Han har dock det som engelsmännen kallar för "IT". Jörgen var en pålitlig målskytt och jobbar med IT. Dessa två likheter avgör mitt val.



Christiano Ronaldo: Magnus Ingelsson. En lirare som i sina bästa stunder kunde promenera med bollen limmad på skon genom hela plan och Div 5. Ung (då) flickfavorit med oklanderlig frisyr.



Drogba: Ola Billing. Rallarlärlingen med så mycket synliga muskler att fitnesskungen Seth Ronland grät sig till sömns varje kväll med tonfiskburken i hand. Orädd, målfarlig fast med en nyans ljusare hy än Drogba. Men det förlåter vi honom för.



Tack för komplimangen. Efter mina år i Öja FF trivdes jag väldigt bra i Cagliari och Serie A. Satsade dock alla stålarna på Ericsson och lever nu ett stilla familjeliv i förorten.



Kul med tävling!

2009-01-13 @ 09:01:12
Postat av: Stjärna

Max har ju en gång varit en van Nistelrooy, som rörde sig väldigt lite men gjorde mål när läget kom... nu är han mer av en Ronaldo... tränar aldrig men är alltid sugen på lite fest

2009-01-13 @ 19:46:23
Postat av: Max

Det som är skillnaden från då och nu e väl egentligen bara frisyren... Men sen var det iofs bara där jag var lik honom.

Men tycker jag kan få vara honom ändå. Det sega e att Nistelrooy lär väl inte få så mycket vackra kvinnor!?

2009-01-15 @ 11:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0